آهنگ

موزیک همه جوره

آهنگ

موزیک همه جوره

دانلود آهنگ بهنام بانی به‌نام توقع ندارم

دانلود در ادامه مطلب

به حرفایی که میزنم فکر کن ، به احساسی که بود و نابود شد ♪

به عشقی که با هم شروع کردیم و ، به یه دوستیِ ساده محدود شد ♪

به عشقی که با هم شروع کردیم و ، به یه دوستیِ ساده محدود شد ♪

میدونم نمیخوای بمونی ولی ، به دردای این عاشقت فکر ♪

به روزای بعد از مَنِت فکر کن ، به حرفای بی منطقت فکر کن ♪

به روزای بعد از مَنِت فکر کن ، به حرفای بی منطقت فکر کن ♪

توقع ندارم توجه کنی ، به عشقی که بعد از تو نابود شد ♪

به سیگاری که توو دستای من ، درست لحظه یِ رفتنت دود شد ♪

توقع ندارم بفهمی منو ، تو هیچوقت نمیتونی درکم کنی ♪

فقط چند لحظه به من گوش کن ، اگه خواستی میتونی ترک کنی ♪

چه زود عادی شد واسه تو ، دوست دارم هام عزیزم ♪

تو رفتی ولی نرفته ، هوات از سَرَم هنوزم عزیزم ♪

توقع ندارم توجه کنی ، به عشقی که بعد از تو نابود شد ♪

به سیگاری که توو دستای من ، درست لحظه یِ رفتنت دود شد ♪

توقع ندارم بفهمی منو ، تو هیچوقت نمیتونی درکم کنی ♪

فقط چند لحظه به من گوش کن ، اگه خواستی میتونی ترک کنی ♪

♪♪♪♪♪♪

دانلود آهنگ توقع ندارم با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ توقع ندارم با کیفیت 128 : DOWNLOAD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی