آهنگ

موزیک همه جوره

آهنگ

موزیک همه جوره

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام رسوایی

Hamid Hiraad Rosvaei دانلود آهنگ جدید حمید هیراد رسوایی

دانلود در ادامه مطلب

عاشق تر از آنم که غمی خواه شوم من
با بوی سر زلف تو آرام شوم من
عاشق تر از آنم که تو را یار بدانم♫
من عاشقم و جز تو خریدار ندارم
راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من♫
نازترین خلق جهان نشسته روبروی من♫
جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو
جان منو نگار من در دل من ترانه شو
♪♪♫♫♪♪♯
ای دل ای دل ای دل ای♫
ای دل ای دل ای دل
مجنون شیدا منم عاشق لیلا
منم سرسپرده و اسیر اون نگاه زیبا♫
مجنونم و شیدا منم عاشق لیلا
منم سرسپرده و اسیر اون نگاه زیبا
راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من♫
نازترین خلق جهان نشسته روبروی من
جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو♫
جان منو نگار من در دل من ترانه شو

 

دانلود آهنگ رسوایی با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ رسوایی با کیفیت 128 : DOWNLOAD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی