آهنگ

موزیک همه جوره

آهنگ

موزیک همه جوره

دانلود آهنگ صدسال از بهنام بانی


behnam bani دانلود آهنگ جدید بهنام بانی صد سال

دانلود در ادامه‌مطلب

بد شدی با من رفتی که چی شه تو نگفتی بری میمونه دلم پیشت ♫
فکر نمیکردم حست عادی شه بشه بارون چشام هوای دل ابری شه ♫
صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه ♫
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم ♫
100 سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه ♫
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم ♫


دانلود آهنگ صدسال با کیفیت 320: DOWNLOAD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی